Comments

  1. Johan Rozema says:

    Wat een onzin. UPC functioneert nog steeds niet.
    Slechte producten. En een klantenservice die van toeten noch blazen weet. En je alleen met onzin probeert af te schepen.
    Vandaag contact gehad met klantenservice medewerker Denny Havenaar die een onterechte factuur probeerde te verdedigen met de bewering, dat UPC abonnementskosten achteraf in rekening brengt.
    UPC brengt abonnementskosten vooraf in rekening; zie ook hun algemene voorwaarden art.6.6.
    Van UPC heb je alleen slechte producten(permanente storingen, een technische dienst die er alleen op uit is meer geld uit je zak te kloppen, maar geen probleem oplost en een klantenservice die uit zijn of haar nek lult.

  2. Mariska van Dasselaar says:

    Beste Johan,

    Wat vervelend dat jij zulke slechte ervaringen het met UPC. Ik kan me voorstellen dat je daar flink gefrustreerd van raakt. Het lijkt erop dat de service bij de een heel goed is, terwijl de ander er veel problemen mee heeft.

    Heel veel succes (en sterkte)!

    Mariska

  3. vanderlinden w.t.c. says:

    bij mij heeft iemand van upc mij opnieuw aangemeld en zit ik weer 1 jaar aan het contract vast.
    ik heb alleen HD aangevraagt en zit er gelijk weer 1jaar aan vast. terwijl je dat per maand kan opzeggen

Speak Your Mind

*