Het boek Zakelijk Bloggen: Laat de klant zien dat jij de expert bent is het ingrediënt voor een succesvol zakelijk blog.
Wat zijn de voordelen van een zakelijk blog voor je bedrijf?
- Hoe start je een zakelijk blog en schrijf je aantrekkelijke blogteksten?
- Wat is waardevolle content en hoe zorg je dat jouw blogartikelen waardevol zijn voor je lezers?
- Hoe promoot je je blog en bouw je een lezersgroep op?
Dit en meer is te lezen in het boek Zakelijk Bloggen: Laat de klant zien dat jij de expert bent.
Zakelijk Bloggen: Laat de klant zien dat jij de expert bent
Bij bedrijven spelen personal branding en marketing een essentiële rol. Maar hoe laat u de klant zien dat u expert bent in uw vak? Hoe trekt u potentiële klanten naar uw website? Een zakelijk blog is de oplossing om u online te profileren en te communiceren met de ideale klant. Door waardevolle, leerzame kennis te delen, ziet de klant dat u hem het beste kunt helpen.
In ‘Zakelijk Bloggen’ wordt stap-voor-stap beschreven hoe u een blog start, met kwalitatieve blogartikelen ingaat op de problemen, wensen en behoeften van de ideale klant en hoe u nieuwe klanten naar uw website trekt.
De bruikbare tips en stappenplannen zorgen dat ook u snel aan de slag kunt. Zakelijk Bloggen is de gids voor het starten, onderhouden en analyseren van een succesvol zakelijk blog.
- Een nieuwe, betaalbare marketingmethode waarmee klanten u vinden.
- Boordevol schrijftips voor onweerstaanbare blogartikelen.
- Voor ZZP’ers en bedrijven waarbij de behoeften en wensen van de klant vooropstaan.
Bemachtig je eigen exemplaar!
Bestel jouw exemplaar op Bol.com en word een succesvol blogger. Lees de recensies.
Recente reacties